justatypicalday.blogg.se

En liten blandning av vardagliga saker och tankar i mitt liv.

Smärta är skönt?!!!

Publicerad 2014-02-04 21:01:10 i Resor,

Är det verkligen det...?
Vaknade i morse och kände mig som en 95 åring. Hela kroppen värkte på mig så jag knappt kom ur sängen. Tror tom att jag hade ont i tånaglarna ;-) Tredje dagen av intensiv skidåkning brukar alltid vara den värsta. Men med lite tvång och påtryckning från min pojkvän, tog jag mig tillslut upp och fick i mig lite frukost. Nån timme senare var vi uppe i backen på nytt. Efter ett åk så fick jag ett kvinnligt nervsammanbrott, det gick liksom inte så bra för mig att åka. Stel som en pinne spännde jag hela kroppen. Ja så där stod jag och tjöt som en liten unge i backen, och allt var bara fel hur min pojkvän än försökte hjälpa mig. Snacka om att ha fått en brytning alltså. PINSAMT! Jag tom fick för mig att jag skulle gå i skidskola, för nått hade hänt som hade gjort att jag inte visste hur man åkte skidor mer. Jaja efter ett tag insåg jag att jag fick skärpa till mig och bita ihop bara, och då gick det riktigt bra igen. Vet i och för sig inte om det var för att jag åkte in om en liten restaurang och tog mig en gluwein :-)
Ikväll blev det bara en lugn hemmakväll, och det var nog en bra idé. Jag tom slapp laga kvällsmaten, vilken lyx alltså. Min kille tyckte att vi skulle ha några sunda dagar här också. Okej inte mig emot. Han fick fria händer att fixa maten och även att shoppa, vilket han älskar. Han kan gå och kolla in grönsakerna i butiken i flera timmar. Någon sjuk besatthet.
Medan jag bara låg på sängen och slappade skramlade och donade han till en riktigt god grönsakssoppa.
Sunt vet jag inte om det blev, för han hittade lite vin att ha till. Förklarade att, ja men det är ju resterna från flaskan igår och det är väl inte lönt att spara på.
 
Nya tag i morgon!
Kram J
 
 
 

Kommentarer

Postat av: freja

Publicerad 2014-02-04 21:08:36

Det beror nog på vad för smärta det är. Träningsvärk är ju bara kul om man får man vet man jobbat på bra :)
Krya!

Svar: Självklart är det bara träningsvärk det handlar om. Och det går nog över snart 😊
Jessika

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessika

En helt vanlig tjej som ibland har lite funderingar och tankar om livet. En liten blandning av vardagliga saker och tankar i mitt liv. Om min familj, mina vänner och lite allmänna intressen som kan dyka upp i min vardag. Ja helt enkelt vad som helst...

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela