justatypicalday.blogg.se

En liten blandning av vardagliga saker och tankar i mitt liv.

Amsterdam dag3

Publicerad 2012-12-31 15:36:00 i Resor,

Idag blev det långpromenad på Amsterdams alla gator. En hel del olika marknader blev det med både krimskrams o blommor. Självklart var jag tvungen att köpa med mig en massa tulpanlökar hem:-) Där fanns ju även en massa andra växter o lökar men det var nog bäst att låta dem stanna kvar...
Nu avnjuter jag en god kall öl innan det blir hemgång och förberedelser inför nyårsfirandet i kväll.

Gott Nytt År alla vänner!
Kram J

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessika

En helt vanlig tjej som ibland har lite funderingar och tankar om livet. En liten blandning av vardagliga saker och tankar i mitt liv. Om min familj, mina vänner och lite allmänna intressen som kan dyka upp i min vardag. Ja helt enkelt vad som helst...

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela